Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Herkent iemand dit DKiG?

Standaard Herkent iemand dit DKiG?

Ik verkocht in 2016 helaas dit Duitse Kruis van Juncker.

Het dook op in de webwinkel van een geachte handelaar die het doorverkocht. Helaas herinnert hij zich de klant niet meer (of misschien wil hij zeer begrijpelijk deze privé informatie niet onthullen).

Herkent iemand dit DKiG en zou de huidige eigenaar het eventueel terug aan mij willen verkopen? Ik betaal graag de huidige prijs voor zulk een DKiG (en ook wat extra).

Dank voor jullie hulp.
    1.jpg2.jpg3.jpg

Standaard

Ik verkocht het op 29 augustus 2016 en ik vermoed dat het doorverkocht werd in de periode september-november 2016.

Nick H's Avatar

Standaard

Hallo "wrongplanet"

Waarom zou je dit exact exemplaar terug willen? Is er geschiedenis aan gekoppeld?
    Deze zijn niet de meest eenvoudige te vinden maar als je een juncker DKiG zou willen dan moet dit te doen zijn. Giel kan je hierbij wel helpen denk ik.

mvg
    Nick

Standaard

Hallo Nick,

Voor mij persoonlijk is er inderdaad een geschiedenis aan gekoppeld.
    Voor andere mensen is het waarschijnlijk een doordeweeks Juncker DKiG; een mooi exemplaar, maar eentje dat vlot te vervangen is. En inderdaad, dan ligt Giel voor de hand.

Dank voor je reactie! Misschien duikt het nu wel op.

Standaard

Beste groeten,

Dirk

(om een of andere reden kan ik mijn berichten niet bewerken ondanks Premium Memberschap)

Nick H's Avatar

Standaard

Dit is idd beperkt om het verwijderen van nuttige gewild of ongewild te verwijderen.
    Heb dit opmerking wel al vaker gekregen. Misschien moet dit tijd aangepast worden.

Mvg
    Nick

Citaat Origineel gepost door wrongplanet67 Bekijk Bericht
    Beste groeten,

Dirk

(om een of andere reden kan ik mijn berichten niet bewerken ondanks Premium Memberschap)

Standaard

Dit DKiG is inderdaad via de oorspronkelijke koper naar Giel gegaan en door hem doorverkocht. Giel beschikt echter niet meer over de gegevens (of wil ze omwille van privacy/verkoper-koper vertrouwen/beroepsgeheim - hetgeen ik begrijp want ik heb ook een beroepsgeheim niet meedelen).

Vandaar deze algemene oproep via de fora: Lowlands, German Combat awards en Wehrmacht Awards.
    Beste groeten,

Dirk

Nick H's Avatar

Standaard

Ok succes in de zoektocht Drik

Berichting Regels