Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 11 tot 13 van 13

Onderwerp: CCC real or fake?

k98's Avatar

Standaard

Iedereen bedankt voor de reacties. Ook voor de goede uitleg . Ik heb de verkoper de bevindingen over gemaakt maar heb sinds er niks meer van vernomen. Gossy ook bedankt om het topic terug te openen zodat ik iedereen kan bedanken

Rudy DV's Avatar

Standaard

Citaat Origineel gepost door Gossy Bekijk Bericht
    Ok, volgens Tom Durante gaat het om een origineel exemplaar maar dat in twee gebroken is en terug aan mekaar gefixt is. Ook de rugplaat is daarbij vervangen. Slotsom: vanaf blijven. Er zijn zoveel mooiere exemplaren te vinden.
    als deze volgens Durante goed is mits herstelling, vraag ik me af of die man dat persoonlijk in zijn collectie zou willen, dit stuk is de investering zeker niet waard.

Gossy's Avatar

Standaard

Citaat Origineel gepost door Rudy DV Bekijk Bericht
    als deze volgens Durante goed is mits herstelling, vraag ik me af of die man dat persoonlijk in zijn collectie zou willen, dit stuk is de investering zeker niet waard.

Nee, ik denk niet dat iemand als Durante die in zijn collectie zou willen. Ik verschiet er zelfs van dat hij uberhaupt echt blijkt te zijn als je het gebrek aan details bekijkt. Maar enfin, ik ken echt niet veel van Nahkampfspanges…

Berichting Regels